دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید شاد و غمگین ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید شاد و غمگین ایرانی

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو93

دانلود آهنگ جدید93 امیر تتلو

دانلود آهنگ امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید شاد شهرام صولتی

دانلود سریال شاهگوش

دانلود آهنگ جدید شاد 93

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن

دانلود آهنگ حمید عسکری من و تو که عاشق همیم

دانلود آهنگ جدید 93 شهاب مظفری

دانلود آلبوم جدید تتلو93

دانلود آهنگ جدید تتلو تو تو دید من نیستی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی

دانلود آهنگ جدید شکیلا

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو اطمینان

دانلود آهنگ جدید 93 امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید اطمینان با صدای امیر تتلو

دانلود آهنگ اطمینان

اطمینان امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید 93 شهاب تیام

دانلود آهنگ سوء تفاهم شهاب تیام

دانلود آهنگ شهاب تیام

آهنگ جدید شهاب تیام93

سوء تفاهم با صدای شهاب تیام

شهاب تیام دانلود آهنگ جدید سوء تفاهم

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام 93

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام

دانلود آهنگ واسه تو همیشه می خندیدم

دانلود آهنگ واسه تو همیشه میخندیدم امیر تتلو

دانلود جدیدترین آهنگ تتلو

دانلود آهنگ اطمینان امیر تتلو

admin | چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اطمینان


متن آهنگ جدید امیر تتلو اطمینان

اطمینان نداریم به هم اون همش داد میزنه سر من

مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف باد میزنه نره نه

بهش میخوام بگم همین امروز جمع کنه بره فکر کنه که غریبه م

من عشق میخوام بزار بره اصلا منم میتونم فکر کنم همچین آدمی رو هیچ وقت ندیدم

اطمینان مهمترین چیز بود که نداشتیم عزیزم نه تو به من نه من به تو

و گرنه  هیچی نبوده بخوای و ندم به تو نگو متوجه شدم بد حرفتو

آرامش نزاشته بود واسم و فقط دنبال هیاهو بود

درا رو قفل میکرد بی جهت بهم می گفت نمیخوام نیا تو

اطمینان این وسط نبود سر لجبازیا ذهنیتا خراب بود

دلشو میزدم دو روز یه بار بهونه می ساخت هی بی هوا برام زود

اطمینان مهمترین چیز بود که نداشتیم عزیزم نه تو به من نه من به تو

و گرنه  هیچی نبوده بخوای و ندم به تو نگو متوجه شدم بد حرفتو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو اطمینان

آهنگ جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">